در این مقاله سعی شده است بصورت خلاصه افراد، نکاتی برای خرید پاوربانک مناسب و یا چندکاره رعایت کنند و با چگونگی خرید پاور بانک نیز آشنا شوند تا محصولی را تهیه کنند که نیازشان به شارژ گوشی را در جاهای که به برق دسترسی ندارند، تامین کنند.پاوربانک از جمله دستگاه‌هایی است که می‌تواند کمک قابل توجهی به زمان‌هایی کند که به برق مستقیم دسترسی نداریم.

درواقع پاوربانک‌ها دستگاه‌هایی مفید هستند و به شارژ دستگاه قابل حمل کمک خواهند کرد. با این حال خوب است بدانید که دستگاه‌هایی همچون پاوربانک انواع مختلف و متنوعی دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما در این نوشتار پیش از آنکه به معرفی بهترین پاروبانک‌ها بپردازیم، دلایلی را بیان خواهیم کرد که اصلا چرا به یک پاور بانک خوب و باکیفیت نیاز داریم. در ادامه این مقاله با عناوین زیر شما را همراهی خواهیم کرد.

چرا باید پاور بانک بخریم؟

اینکه چرا باید پاوربانک بخرید و خرید یک پاوربانک چه تاثیری می‌تواند در راحتی و رفاه بیشتر ما داشته باشد، موضوعی است که در ادامه با بیان دلایلی مشخص به آن می‌پردازیم:

حمل و نقل راحت

درواقع حمل و نقل راحت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند خرید یک پاوربانک خوب را توجیه کند. با این حال با خیال راحت می‌توانید به هر جا که می‌روید آن را با خود حمل کنید و از آن برای شارژ دستگاه‌های هوشمند از جمله موبایل، تبلت و … نیز استفاده کنید. درواقع پاوربانک‌های امروزی سبک و قابل حمل هستند و به راحتی در کیف نیز جا می‌گیرند. حتی برخی از آنها را می‌توانید در کیف پول خود نیز قرار دهید. با این حساب همیشه یک منبع انرژی برق را به همراه دارید و نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی خود نخواهید بود.

 

رهایی از مشکلات اتمام شارژ

زمانی که یک پاوربانک شارژ شده همراه خود دارید، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که شارژ گوشی شما تمام می‌شود و اگر هم این اتفاق بیافتد به راحتی می‌توانید از طریق پاور بانک خود نسبت به شارژ آن اقدام کنید. درواقع موضوع شارژ گوشی برای برخی از افرادی که صاحب کسب و کارهای مهم هستند و یا کارهای مهمی را در گوشی خود انجام می‌دهند، موضوعی حیاتی است. با این حساب نیز برخورداری از یک پاوربانک برای چنین افراد موردی ضروری به نظر می‌رسد.

اهداف شغلی

همان‌طور که بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، خرید پاوربانک می‌تواند برای صاحبان کسب و کارهای مختلف نیز مفید باشد. درواقع افرادی که کسب و کارهای اینترنتی دارند و بسیاری از پیام‌ها و تماس‌هایشان را با موبایل خود مدیریت می‌کنند، نیاز به یک پاوربانک خوب، باکیفیت و در عین حال قدرتمند دارند. این در حالی است که می‌توان از چنین پاوربانک‌هایی برای شارژ دوربین های دیجیتال، لپ تاپ و همچنین تبلت نیز استفاده کرد. همچنین خوب است بدانید در این مقاله نیز می‌توانید با پاوربانک‌هایی که برای شارژ لپ تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا شوید.

حداکثر امنیت و ایمنی

یکی از دلایل دیگری که می‌تواند کاربران دستگاه‌های دیجیتال را به خرید پاوربانک قدرتمند تشویق کند، ویژگی ایمنی و امنیتی است که پاوربانک‌ها به ارمغان می‌آورند. درواقع پاوربانک‌های امروزی به ویژگی‌های جالبی مانند محافظت از دستگاه در برابر نوسانات برق، افزایش جریان و دما و اتصالات کوتاه مجهز هستند و با این حساب می‌توانند خیال کاربران را از این نظر جمع کنند که در نهایت شارژ ایمنی را برای گوشی‌هایشان به ارمغان می‌آورد.

مناسب برای مسافرت

درواقع افرادی که زیاد به مسافرت می‌روند، و از دستگاه‌های دیجیتال خود نیز زیاد استفاده می‌‎کنند یکی دیگر از گروه‌هایی هستند که به خرید پاوربانک نیاز خواهند داشت. حتما شما هم به این موضوع پی برده‎‌اید که این روزها مسافرت بدون دوربین‌های دیجیتال و همچنین موبایل اندکی کسل کننده به نظر می‌رسد. از طرفی افراد با داشتن پاور بانک به راحتی می‌توانند دستگاه‌های خود را در ماشین، هواپیما و سایر وسایل حمل و نقل شارژ کنند.


بیشتر بدانید:


همچنین این دستگاه برای افرادی که معمولاً به دل طبیعت می‌روند و شب را در آنجا سپری می‌کنند نیز می‌تواند وسیله‌ای مفید باشد. اگر شما هم اهل سفر هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم مقاله گجت‌هایی که در سفر به کارتان می‌آید را مطالعه کنید. در این میان می‌توانیم به افرادی مانند کارمندان و دانشجویان نیز اشاره کنیم. از آنجایی که این افراد نیز مدام در رفت و آمد هستند از کاربران پروپاقرص پاوربانک محسوب می‌شوند.

مناسب برای عاشقان بازی

دوستداران بازی‌های موبایلی معمولاً در تلاش برای حفظ باتری موبایل خود هستند و برایشان چندان خوشایند نیست که در جایی بدون دسترسی به برق مشغول بازی باشند و ناگهان شارژ موبایلشان تمام شود. خرید پاوربانک نیز به این دسته از افراد پیشنهاد می‌شود. درواقع بازی‌هایی همچون Clash of Clans، Candy Crush، انگری بردز، Temple Run و بسیاری دیگر باعث مصرف باتری زیادی از موبایل یا تبلت خواهند شد. از این رو برای دوستداران بازی‌های موبایلی لازم است که اقدام به خرید پاوربانک مناسب برای خود کنند.

قیمت قابل قبول

اگرچه نیاز به داشتن پاور بانک یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود، اما در عین حال پرداخت قیمت قابل قبول نیز گزینه دیگری است که کاربران در زمان خرید پاوربانک باید مد نظر قرار دهند. در این راستا کاربران این محصول با توجه به تنوعی که این محصولات در بازار دارند، می‌توانند پاوربانکی مناسب را خریداری کنند. درواقع شرکت‌های مطرحی همچون شیائومی، سامسونگ، انکر، انرجایزر محصولاتی باکیفیت در این زمینه دارند که البته نباید از سایر برندها هویت و ای دیتا نیز غافل شد. در این مقاله می‌توانید اطلاعاتی درباره پاوربانک ای دیتا بدست آورید. البته ناگفته نماند که قیمت پاوربانک‌ها معمولاً براساس ظرفیت قابل پشتیبانی و امکاناتشان است. بنابراین با توجه به پولی که کاربران هزینه می‌کنند می‌توانند استفاده مورد نظر را نیز ببرند.

خرید پاوربانک و دوستداران موسیقی

یکی دیگر از استفاده کنندگان و کسانی که به پاوربانک نیاز دارند، دوستدارن موسیقی هستند. استفاده مداوم از پلیر موبایل و گوش دادن به موسیقی با موبایل باعث کاهش باتری و تخلیه آن خواهد شد. بدین سبب ممکن است کابران در جایی باشند که به برق دسترسی مستقیم نداشته باشند. پس همراه داشتن یک شارژر گوشی همراه و یا یک پاوربانک برای آنها نیازی ضروری محسوب می‌شود.


فروشگاه


جمع بندی

امروزه گوشی‌های هوشمند با گذشت زمان دارای امکانات بیشتری می‌شوند، اما موضوع قابل ملاحظه در این دستگاه‌های دیجیتال باتری آنها است که در این سالها کمتر مورد تغییر قرار گرفته است و از ظرفیت خیلی بالایی نیز برخوردار نیستند. درنتیجه لازم است برای استفاده‌های طولانی مدت از برنامه‌هایی که باتری زیادی مصرف می‌کنند، فکری شود. از این رو همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، پاوربانک‌ها یکی از این دستگاه‌های مفید هستند که می‌توانند برای دستگاه‌های دیجیتالی همچون موبایل یا تبلت مورد استفاده قرار بگیرند. اما پیش از استفاده لازم است نکاتی برای خرید پاوربانک مناسب را مورد توجه قرار دهید. با این حساب در ادامه با نکاتی درباره چگونگی خرید پاور بانک اشاره خواهد شد

همچنین خوب است بدانید پاوربانک‎هایی که دارای ظرفیت بالایی هستند می‌توانند به صورت همزمان چند دستگاه را نیز با هم شارژ کنند. پس خیلی خوب است که بتوانند هم از موبایل و هم از تبلت پشتیبانی مورد نظر را به عمل آورند. با این حال می‌توانید اقدام به خرید پاور بانک چندکاره نیز بکنید. در مورد پاوربانک‌هایی که ظرفیت بالایی دارند باید این نکته را هم مد نظر قرار دهید که زمان شارژ شدن آنها نیز بیشتر خواهد بود. در نهایت هم فراموش نکنید که باید از کابل شارژ مناسب و با کیفیت برای اتصال دستگاه دیجیتال خود به پاور بانک استفاده کنید. البته برخی از پاوربانک‌ها به این کابل مجهز هستند اما گاهی هم لازم است کابل مورد نظر را به صورت جداکاه خریداری کنید.