امروزه زندگی انسان‌ها با گوشی‌های همراه‌ گره خورده است و با سریعتر شدن پردازنده‌ها، بزرگتر شدن صفحه نمایشگرها و افزایش استفاده از برنامه و مولتی مدیاها، دسترسی پیوسته و بی‌وقفه به برق نوعی الزام محسوب می‌شود. از این رو، ابزار جدیدی به نام پاوربانک یا شارژر همراه عرضه شده  و در مدل‌های متنوع در بازار موجود است.


مقاله‌های مرتبط:


 این تنوع محصول تا حدی کار را برای کاربر مشکل می‌کند و این سوال ایجاد می شود که در هنگام خرید پاوربانک به چه مواردی باید توجه شود و چه آپشن‌هایی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن دقت کرد این است که آیا پاوربانک انتخابی ما به گوشی آسیب می‌رساند یا بالعکس علاوه بر شارژ کردن گوشی مراقب باتری آن نیز خواهد بود؟ در واقع تفاوت یک پاوربانک خوب با بد چیست؟ آیا پاوربانک انتخاب شده هوشمند است یا خیر؟!

به چه پاوربانکی هوشمند گفته می شود؟!

  • پاوربانک هوشمند، پاوربانکی است با قابلیت فیت شارژ  (Fit charge )
  • پاوربانک هوشمند ولتاژ دستگاه را می‌سنجد تا میزان ولتاژ ورودی متناسب با دستگاه شما باشد. به پشتوانه این تکنولوژی  (Fit charge ) دستگاه شما به هیچ عنوان آسیب نمی‌بیند.
  • همچنین ما به پاوربانکی نیاز داریم که جریان الکتریسیته را زمانی که شارژ باتری کامل شد، قطع کند. برای اینکه شارژ بیش از حد حتما ‏عمر باتری پاوربانک و باتری دستگاه در حال شارژ را کوتاه می‌کند‎.‎
  • پاوربانک هوشمند جریان الکتریسیته را به طور ثابت و بدون افت یا افزایش ولتاژ به دستگاه در حال شارژ می‌رساند. اغلب پاوربانک‌های موجود در بازار زمانی که شارژشان به حداقل می‌رسد، دچار افت جریان می‌شوند که این موضوع می‌تواند مضر باشد.

پاوربانک هوشمند وگر Veger

کمپانی وگر یکی از پرچم داران در زمینه تولید پاوربانک‌های هوشمند در جهان است و به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های ‏پاوربانک هوشمند با قابلیت فیت شارژ دارای شهرت جهانی بوده و در بیش از ۴۰ کشور دنیا از جمله ایران دارای شبکه توزیع است.‏

وگر در تولید محصولات خود، نوآوری‌های مستمر، جدیدترین تکنولوژی ها ( ‏همچون قابلیت فیت شارژ و بکارگیری سلول باتری وگر)، کیفیت بالا و خدمات بسیار عالی را سرلوحه کار خود قرار داده است.


فروشگاه:


شرکت هیرتاش ارتباط هم اکنون به عنوان نماینده رسمی و انحصاری پرفروش‌ترین مدل‌های وگر، اقدام به عرضه پاوربانک های هوشمند این کمپانی با گارانتی معتبر طلایی هیرتاش کرده است.

از دیگر مزایای پاوربانک‌های هوشمند وگر میزان انطباق‌پذیری بالای آن با انواع دستگاه‌های دیجیتالی از قبیل لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند، mp3player، دوربین عکاسی و سایر دستگاه‌ها است، که این امر نشان دهنده طیف وسیعی از مدل‌های پاور بانک وگر با ظواهر و ولتاژهای مختلف است. از این رو کاربر قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود دارد.

از دیگر قابلیت‌های پاوربانک‌های وگر را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • Samsung SDI: در سری Sailing وگر، از سلول باتری‌های وگر استفاده شده است.
  • eUSB: پاوربانک های PD وگر که امکان شارژ لپ تاپ را نیز فراهم می‌کند.
  • Dual Output: قابلیت شارژ ۲ دستگاه به طور همزمان.
  • Sync Charge-Discharge: در حالی که خودپاوربانک شارژ می‌شود، می‌توان دستگاهی را از طریق آن شارژ کرد.
  • Fast Charging: سرعت شارژ بسیار بالا.