فروش هولدر اپل واچ ulanzi

ساعت‌های هوشمند اپل با قیمت بالایی که دارند ابزارهای لوکسی به‌حساب می‌آیند که باید با مراقبت‌های ویژه‌ای همراه شوند. زمانی که ساعت در حال شارژ است و یا هنگامی‌که از مچ باز می‌شود، می‌توان آن را روی پایه قرار داد تا احتمال آسیب دیدن آن کمتر شود. پایه نگه‌دارنده شرکت Ulanzi که با قیمت ۲۰ دلار به ‌فروش می‌رسد، می‌تواند اپل واچ را به صفحه‌ نمایش دوم دوربین آیفون تبدیل کند.

هیرتاش ارتباط

آیا می‌دانید چگونه می‌توان از اپل واچ را به‌عنوان صفحه‌نمایش دوم برای دوربین آیفون استفاده کرد؟ این ویژگی به این معنا است که می‌توانید عکس‌های گروهی را به ‌جای اینکه با دوربین سلفی بگیرید، با دوربین پشت بگیرید که کیفیت بهتری دارد. در این حالت می‌توانید موقعیت خودتان را روی اپل واچ مشاهده کنید و دوربین را طوری قرار دهید که همه در عکس قرار بگیرند. این ویژگی باعث می‌شود به‌صورت کنترل از راه دور عکاسی کنید. این ویژگی بسیار کاربردی است و قطعا نظر بسیاری را جلب می‌کند.

حالا پایه نگهدارنده جدیدی به ‌نام ST-09 توسط شرکت Ulanzi برای آیفون ساخته شده است که اپل واچ را به‌راحتی به صفحه‌نمایش دوم دوربین آیفون تبدیل می‌کند. همان‌طور که در عکس مشخص است، این پایه محلی برای قرار دادن اپل واچ دارد. اگر از جمله افرادی هستید که با دوربین جلو ویدئوی کوتاه درست می‌کنید، حالا می‌توانید با استفاده از دوربین پشت ویدئوی باکیفیت‌تری ضبط کنید. اپل واچ به شما کمک می‌کند همیشه در کادر دوربین بمانید.

سخن آخر

ازآنجایی‌که این محصول یک سه‌پایه یا پایه‌نگه‌دارنده است، به‌راحتی گوشی و ساعت را نگه می‌دارد و باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید فیلم‌برداری و عکاسی کنید. این پایه برای افرادی مناسب است که ویدئوهای زیادی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی ضبط می‌کنند. این پایه که باعث می‌شود بتوانید فلش خارجی و حتی میکروفن به گوشی متصل کنید، با قیمت ۲۰ دلار راهی بازار می‌شود.